عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399
بازدید : 176
نویسنده : Tesoro

یک سریال جدید و هیجان انگیز با لایه های روانی است که توانایی همراه کردن شما عزیزان را در خودش دارد به شرطی که به کارهای مخفی و هکرهای ضد سرمایه داری علاقه مند باشید.

سم اسماعیل سازنده اصلی سریال به قدری به نکات ریزی از هک را استوار کرده بر سریالش که بزرگترین هکرها هم از این موضوع که چگونه به این نکات ریز در سریال مستر روبات پرداخته شده است ، متعجب شدن .مهم ترین تلاش اسماعیل کسب اعتماد مدیران شبکه USA Network بوده که به مرور نویسندگی تمام قسمت ها و کارگردانی تمام قسمت ها را به خودش محول کردند تا جهان بینی بیشتر سم بر لایه لایه های سریال رسوخ کند.



:: موضوعات مرتبط: سریال , ,
تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399
بازدید : 154
نویسنده : Tesoro

دوشنبه این هفته، ۴ نوامبر بخش اول فصل اول سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials) آغاز شد. یک سریال فانتزی و ماجراجویی ایتالیایی که براساس رمان‌هایی به همین نام از «فلیپ پولمن» ساخته شده است.

قرار است فصا اول سریال His Dark Materials به طور همزمان از شبکه‌های تلویزیونی BBC One و HBO پخش شود. شبکه بی‌بی‌سی وان یک روز زودتر و در سوم نوامبر امسال شروع به پخش اولین قسمت این سریال کرد.

این برنامه هفتگی خواهد بود و هر هفته یک روز زودتر در بریتانیا و در روز بعدی، تماشاچیان امریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان شاهد قسمت‌های جدید «نیروی اهریمنی او» خواهند بود.



:: موضوعات مرتبط: سریال , ,
:: برچسب‌ها: نیروی اهریمنی او , Watchmen , جک تورن , His Dark Materials ,
تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399
بازدید : 142
نویسنده : Tesoro

خرید اینترنتی پوشاک از سایت های ترکیه خرید لباس مردانه و زنانه از ترکیه برند،مستقیم و ارسال به ایران سریع و مطمعن و تحویل درب منزل.خرید لباس از سایتهای ترکیه ای را با شیک فام تجربه کنید.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399
بازدید : 144
نویسنده : Tesoro

مزایای اجرای سقف‌ شیروانی به صورت خلاصه و تیتروار عبارت است از:

 مقاوم در برابر برف و باران شدید

 برف لازم نیست

 به نگهداری کمتری احتیاج دارد.

 زلزله و مقاومت در برابر آتش

انواع سقف شیروانی از نظر پوشش

 شینگل‌های قیری مانند:  IKo, Tegola, BTM, Certainteediran

 دکرا

 کاشی بالا

 کاشی‌های مترو یا سرامیک مانند

 سرامیک طبرتسکی

 سرامیک ترکی

 سرامیک گسترده

 روکش  PVC

 روکش فلزی با ورق‌های گالوانیزه رنگی و ورق‌های فلزی پوشیده از شن



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1399
بازدید : 227
نویسنده : Tesoro

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است .



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
بازدید : 167
نویسنده : Tesoro

 

به‌تازگی پیکسار تریلرهایی از برنامه‌های خود برای دیزنی پلاس از جمله 6 انیمیشن SparkShorts و انیمیشن Forky Asks a Question را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار چند تریلر از برنامه‌های اختصاصی سرویس استریم جدید دیزنی پلاس را منتشر کرده است. پروژه SparkShorts برنامه جدید پیکسار برای حمایت از انیمیشن‌سازهای مستقل است که در حال حاضر شامل ۶ کوتاه می‌شود که پیش از این سه انیمیشن منتشر شده بود و حال سه انیمیشن بعدی انحصاری دیزنی پلاس خواهند بود. پیش از این انیمیشن Purl، انیمیشن Smash and Grab و انیمیشن Kitbull ازطریق یوتیوب منتشر شده بودند و حال علاوه ‌بر این سه انیمیشن کوتاه، پیکسار سه انیمیشن کوتاه دیگر که شامل انیمیشن Loop، انیمیشن Wind و انیمیشن Float می‌شوند، را برای انتشار از دیزنی پلاس در نظر گرفته که اخیرا تریلر پیش نمایش پروژه SparkShorts منتشر شده که تمرکز آن روی معرفی این ۶ انیمیشن کوتاه است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: TOY STORY 4 , Animation , Pixar Animation Studios , Short Animation , Disney Plus ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 180
نویسنده : Tesoro

اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در جدیدترین فیلم کارگردان نامزد جایزه اسکار، پل شریدر (Paul Schrader) به اسم The Card Counter  بازی خواهد کرد.

اسکار آیزاک، بازیگر فیلم‌هایی چون Ex Machina و Star Wars: The Last Jedi قرار است در فیلم جدید پل شریدر با نام The Card Counter بازی کند. شریدر که سابقه نامزدی جایزه اسکار را دارد، علاوه بر کارگردانی این فیلم، نوشتن فیلمنامه‌اش را نیز عهده‌دار است. او در فیلمنامه‌نویسی سابقه طولانی و درخشانی دارد و با نوشتن فیلمنامه تعدادی از معروف‌ترین فیلم‌های مارتین اسکورسیزی مانند Taxi Driver و Raging Bull به شهرت رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Oscar Isaac ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 161
نویسنده : Tesoro

ریچل وایس، بازیگر فیلم The Favourite، برای ایفای نقش الیزابت تیلور در فیلم زندگینامه‌ ای «یک رابطهٔ خاص» انتخاب شد.

ریچل وایس، بازیگر سینما و تئاتر انگلیسی قرار است نقش نقش الیزابت تیلور را در فیلم زندگینامه‌ای A Special Relationship (یک رابطهٔ خاص) ایفا کند؛ الیزابت تیلور، بازیگر سرشناس آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگری است و وی از مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود بود و این فیلم سرگذشت زندگی این بازیگر و از زمان آغاز حرفه بازیگری تا تبدیل شدن تیلور به یک فعال اجتماعی را به‌تصویر می‌کشد. داستان فیلم A Special Relationship روایتگر دوستی تیلور با دستیارش، راجر وال است و از دریچهٔ نگاه این شخصیت روایت خواهد شد. فیلمنامه این فیلم را سایمون بیوفی که جایزه اسکار را در کارنامه کاری خود دارد، خواهد نوشت و احتمالاً کارگردان پروژه زن خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Black Widow , The Favourite ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 180
نویسنده : Tesoro

رابطه جذاب دیگر، رابطه صمیمانه اوسامو و شوتا است. آرزوی اوسامو این است که شوتا او را پدر صدا کند. او در این خانواده در حال تمرین نقش پدر بودن است. شوتا را در راه پول در آوردن برای خانه شریک می‌کند. در دریا صمیمانه او را متوجه تغییرات بدنش می‌کند. حتی رابطه او و یوری را نیز مدیریت می‌کند. در پایان زمانی شوتا نام پدر را بر او می‌گذارد که دیگر اوسامو را از دست داده است. شوتا  را می‌توان درواقع ادامه شخصیت کیوکو درNobody Knows  دانست که حال به یک خانواده دیگر آمده است و کاملا آماده مسئولیت پذیریست. او به‌نوعی در تمام این مدت متوجه غیر واقعی بودن هویت خودش در این خانواده است. به همین دلیل هیچ‌گاه نمی‌تواند رو در روی اوسامو او را پدر صدا بزند.



:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,
:: برچسب‌ها: Shoplifters ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 176
نویسنده : Tesoro

بازرترین تمهید کورئیدا در فیلمنامه، بازی با اسامی است. به‌عنوان مثال وقتی یوری به جمع این خانواده می‌آید و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که او را نگه دارند، نام او را لین می‌گذارند. یا حتی متوجه می‌شویم آکی نام خواهرش را روی خود گذاشته است. اوسامو در اعترافات پایانی فیلم نام دیگری داشته است. این اسامی تاکیدی بر دوگانه بودن زندگی آنهاست. یا در رویکردی دیگر، کورئیدا در چندین نما، از انعکاس تصاویر این خانواده در آینه استفاده می‌کند. گویی هر آنچه از زندگی این آدم‌ها می‌بینیم، وجه دیگری داشته است که آن را ندیده‌ایم. نمی‌دانیم کدام خانواده هویت واقعی آنهاست. خانواده‌ای که از آن بیرون آمده‌اند یا خانواده‌ای که در حال حاضر دارند؟



:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,
:: برچسب‌ها: دزدان فروشگاه ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 175
نویسنده : Tesoro

فیلم Shoplifters «دزدان مغازه» ساخته هیروکازو کورئیدا را می‌توان به‌نوعی عصاره فیلم‌های قبلی او دانست که حال در این اثر تکامل یافته است.

هیروکازو کورئیدا از آن دسته فیلمسازانی است که می‌توانیم نامش را فیلمساز مولف بگذاریم. فیلمسازانی که اگرچه در کارنامه خود چندین فیلم ساخته‌اند، اما درواقع باید بگوییم که آن‌ها همواره خواسته‌اند یک فیلم بسازند و فقط آن را قدم به قدم کامل کرده‌اند. کورئیدا در طول سیزده فیلم خود (به جز فیلم Third Murder که البته آن هم رگه‌هایی از مولفه‌های کورئیدا را در قالب ژانردارد)، چه از نظر فرم و چه از نظر محتوا مولفه‌هایش مشترک است. فقدان هویت و اصالت یافتن در دل خانواده، فقر و حاشیه نشینی، نگاه به تربیت کودکان و نوجوانان از منظر تحصیل، مسئولیت پذیری و بلوغ و به‌طور کلی پرداختن به آدم‌هایی که گویی درجامعه مدرن ژاپن دیده نمی‌شوند، دغدغه‌هایی هستند که کورئیدا غالبا این‌ها را از نگاه یک دروبین ثابت، در نماهای لانگ شات به همراه میزانسن‌هایی شبیه به کارهای یاسوجیرو اوزو و پر از جزییات در طراحی صحنه، به نمایش می‌گذارد. 



:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی , ,
:: برچسب‌ها: Shoplifters , دزدان فروشگاه ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 187
نویسنده : Tesoro

در صورت موفقیت فصل اول سریال ویچر، فصل‌های خیلی بیشتری از آن تولید خواهد شد.

حدود یک ماه و نیم تا زمان پخش سریال ویچر (The Witcher) باقی‌مانده است؛ سریالی که انتظارات زیادی از آن می‌رود و در صورتی که با واکنش‌های مثبت و موفقیت زیادی همراه باشد، فصل‌های متعددی از آن تولید خواهد شد. درحالی‌ که به ‌تازگی شاهد انتشار تریلر جدید ویچر بودیم و تاریخ انتشار آن هم اعلام شد، شورانر این مجموعه در صحبت‌های اخیر خود به ایده‌ها و برنامه‌های سازندگان سریال برای ادامه‌ ی آن اشاره کرده است. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: The Witcher , Netflix , Geralt Rivia , Henry Cavill ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 189
نویسنده : Tesoro

هولت مک‌کالانی، بازیگر سریال Mindhunter دومین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Cash Truck به کارگردانی گای ریچی، اضافه خواهد شد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گای ریچی و جیسون استاتهام در یک اثر جدید با هم دوباره همکاری کنند. گای ریچی در همکاری دوباره با استودیوی فیلمسازی میرامکس (Miramax) وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur را بر عهده گرفته که هنوز نام نسخه آمریکایی فیلم مشخص نشده است. همچنین جیسون استاتهام قرار است پس از سال‌ها دوباره با ریچی در این پروژه همکاری کند. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Jason Statham , Guy Ritchie ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 165
نویسنده : Tesoro

 

آنا سلیا دِ آرماس کاسو (Ana Celia de Armas Caso) «زادهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در هاوانا، کوبا»، یک بازیگر کوبایی است. او هم‌ اکنون در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند. آنا د آرماس هنرپیشه اهل کوبا-اسپانیا است که در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در شهر سانتا کروز کشور کوبا متولد و در تگزاس بزرگ شده ‌است. او دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است. آنا در ۱۴ سالگی، برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد. وی در رشته تئاتر فارغ‌ التحصیل شده و از سن ۱۶ سالگی شروع به بازیگری کرده‌است. 



:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی آنا دِ آرماس , Ana de Armas ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 176
نویسنده : Tesoro

طرفداران سریال شرلوک به این زودی‎ها نباید انتظار اکران فصل پنجم آن را داشته باشند. از زمانی که آخرین قسمت فصل 4 این سریال توسط شبکه بی‎بی‎سی اکران شد، بیش از دو سال و نیم گذشته است و از آن موقع اطلاعات جدید کم و ناامید کننده‎ای در مورد احتمال ساخت فصل پنجم منتشر شده است.

در سال 2014، استیون موفات خالق این سریال اعلام کرد او و نویسنده دیگر سریال مارک گیتیس در یک زمان داستان فصل چهارم و پنجم را نوشته ‎اند اما پس از ساخت فصل چهارم، افراد مسئول سریال در مورد تولید فصل پنجم هیجان زیادی از خود نشان ندادند. بنابراین آخرین اطلاعات در مورد ساخت فصل پنجم سریال شرلوک به چه صورت است؟ کریستین ردیش نویسنده سایت Collider در مورد نقش مارتین فریمن در فیلم Ode To Joy با او صحبت کرده است و در خلال آن از احتمال ساخت قسمت‎های بیشتر این سریال سوال کرده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: سریال شرلوک ,
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399
بازدید : 156
نویسنده : Tesoro

ایوان مک گرگور در مصاحبه جدید فاش کرد که بیش از ۴ سال است که از ساخت یک اثر مستقل از شخصیت اوبی وان کنوبی با خبر بوده است.

ماه شهریور امسال بود که ساخت سومین سریال Star Wars  (جنگ ستارگان) را رسما تایید و اعلام کرد که این سریال لایو اکشن قرار است براساس شخصیت اوبی وان کنوبی ساخته شود و همچنین در این سریال شاهد بازگشت ایوان مک گرگور برای نقش آفرینی دوباره نیز خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. در مصاحبه با Men'sJournal، مک‌گرگور اطلاعات جدیدی از سریال مستقل این جدای محبوب به اشتراک گذاشته است. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Star Wars , Lucasfilm , Obi-Wan Kenobi , Disney Plus ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

جدیدترین اخبار سینمای ایران و جهان را در این وبگاه بخوانید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبگاه تخصصی سینمای ایران و جهان و آدرس classic-film.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com